Загвіздянська сільська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення сільської ради №383 «Про внесення змін до рішення Загвіздянської сільської ради №237»

Кількість переглядів: 133
Скликання: VIII скликання
Сесія: 12 сесія 2 засідання
Тип документу: Рішення сільської ради
Дата: 16.09.2021
Номер документу: 383
Назва документу: Про внесення змін до рішення Загвіздянської сільської ради №237
Прикріплені файли:

           

Україна

Загвіздянська сільська рада

Івано-Франківського району             Івано-Франківської області

12 сесія восьмого демократичного скликання

                                                 2 Засідання

 

Рішення

 

від 16.09.2021 року                     №383                                   с. Загвіздя

Про внесення змін до рішення
Загвіздянської сільської ради №237

 

Керуючись частиною 1 статті 87 Цивільного кодексу України, абзацом 3 частини 2 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», пунктом 6 частини 1 статті 26, частиною 4 статті 54, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до п. 3 рішення №237 від 15.06.2021 «Про створення Служби у справах дітей у виконавчих органах Загвіздянської  сільської ради», затвердивши п. 3 у наступній редакції:

«3. Доручити начальнику служби у справах дітей Загвіздянської сільської ради провести  реєстрацію Служби у справах дітей Загвіздянської сільської ради, як юридичної особи, в порядку, затвердженому чинним законодавством України.».

2. Затвердити положення про Службу у справах дітей Загвіздянської сільської ради у новій редакції (додається).

3. Затвердити Положення про комісію з питань захисту прав дитини.

4. Затвердити склад комісії з питань захисту прав дитини.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, фізичного виховання, культури, охорони здоров’я та соціального захисту населення.

 

 

 

 

Сільський голова                                                                      В.В. Ружанський

Затверджено рішенням

Загвіздянської сільської ради

від 16 вересня 2021 року №383

 

ПОЛОЖЕННЯ

про службу у справах дітей Загвіздянської сільської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Служба у справах дітей Загвіздянської сільської ради (надалі - Служба)  створюється сільською радою, підзвітна і підконтрольна сільській раді, підпорядкована виконавчому комітету Загвіздянської сільської ради та сільському голові.

1.2. Служба у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, Європейською хартією місцевого самоврядування, іншими міжнародними договорами та правовими актами ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, з питань захисту прав і свобод та законних інтересів дітей,  постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Статутом Загвіздянської сільської ради, рішеннями Загвіздянської сільської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими актами.

1.3. Порядок формування, організація діяльності і компетенція Служби визначаються в межах, встановлених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», а також цим  Положенням.

1.4. Служба забезпечує виконання повноважень, встановлених законодавством України у сфері захисту прав, свобод та законних інтересів дітей, соціального захисту, соціальної підтримки та надання цивільно-правових послуг дітям, зокрема, дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах на території Загвіздянської сільської ради.

 

 

 

1.5. Засновником Служби є Загвіздянська сільська рада, Івано-Франківського району Івано-Франківської області, ідентифікаційний код _04356219__.

1.6. Працівники Служби є посадовими особами органу місцевого самоврядування. Структура та чисельність Служби затверджується Загвіздянською сільською радою.

1.7. Організаційно-правова форма,  відповідно до класифікації організаційно-правових форм господарювання - орган місцевого самоврядування. 

1.8. Повне найменування: Служба у справах дітей Загвіздянської сільської ради Івано-Франківського  району Івано-Франківської області.

1.9. Скорочене найменування: ССД Загвіздянської сільської ради. 

1.10. Служба має статус юридичної особи публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, утримується за рахунок коштів місцевого бюджету Загвіздянської сільської ради без відкриття рахунків у банках, фінансове обслуговування здійснюється відділом бухгалтерського обліку та звітності Загвіздянської  сільської ради.

1.11. Юридична адреса Служби у справах дітей Загвіздянської сільської ради: індекс 77450, вулиця Липова-Осада 22, село Загвіздя, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області.

      

 

2. Основні завдання Служби:

 

2.1. реалізація державної  політики  з питань   соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчинення дітьми правопорушень;

2.2. захист конституційних прав та законних інтересів дітей, в тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

2.3. розвиток сімейних форм виховання дітей, зокрема дитячих будинків сімейного типу, прийомних та патронатних сімей, сприяння усиновленню;

2.4. влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування під опіку, піклування до дитячих будинків сімейного типу, прийомних та патронатних сімей;

2.5. здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності;

2.6. ведення державної статистики щодо дітей;

2.7. ведення обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних та патронатних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів (дитячих містечок);

2.8. надання органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам практичної та методичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту дітей, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

2.9. підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів, організація дослідження стану соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;

2.10. визначення пріоритетних напрямів поліпшення на відповідній території становища дітей, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвиткові, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень; пропагування здорового способу життя серед дітей, попередження вживання алкогольних напоїв, тютюнопаління та наркоманії.

2.11. До повноважень служби у справах дітей виконавчого комітету сільської ради належать:

2.11.1.  прийом громадян з питань, що стосуються соціального захисту дітей;

2.11.2. надання інформації та консультацій щодо діяльності органу опіки та піклування, служби у справах дітей, форм влаштування дітей; з питань застосування законодавства щодо захисту прав дітей, у тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

2.11.3. виявлення дітей, залишених без батьківського піклування (у тому числі знайдених, підкинутих, дітей, життю або здоров’ю яких загрожує небезпека), зокрема:

- прийом повідомлень про дітей, які залишились без батьківського піклування та реєстрація їх у відповідному журналі або їх виявлення під час виконання своїх посадових обов’язків;

- встановлення особи дитини;

- здійснення спільно з органами Національної поліції, охорони здоров’я обстеження умов проживання (перебування) дитини;

- юридичне оформлення факту виявлення дитини, залишеної без батьківського піклування шляхом: підготовки клопотання на ім’я голови виконавчого органу сільської ради, як органу опіки та піклування, та проекту рішення про негайне відібрання дитини; безпосередньої реалізації спільно з органами Національної поліції, охорони здоров᾿я рішення виконавчого органу сільської ради, як органу опіки та піклування, про негайне відібрання дитини;

- підписання актів: про покинуту чи знайдену дитину, дитину, яку батьки (матір або батько), інші родичі або законні представники відмовилися забрати з пологового будинку, іншого закладу охорони здоров’я; проведення оцінки рівня безпеки дитини; про виявлення дитини, переміщеної із тимчасово окупованої території або району проведення антитерористичної операції, яка залишилася без батьківського піклування;

- організація надання дитині екстреної допомоги, у тому числі медичної;

2.11.4. реєстрація народження підкинутої, знайденої дитини, дитини, покинутої в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров’я, а також дитини, мати якої померла чи місце її проживання встановити неможливо;

2.11.5. забезпечення тимчасового влаштування дітей, залишених без батьківського піклування, та прийняття рішень про доцільність (недоцільність) повернення таких дітей, а також дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, та перебували у різних формах тимчасового влаштування, до батьків або осіб, які їх замінюють, зокрема:

- клопотання або рішення (залежно від підпорядкування закладу) влаштування дитини у притулки для дітей, центри соціально-психологічної реабілітації дітей, центри соціальної підтримки дітей та сімей та її вибуття з них;

- влаштування дитини у сім᾿ї родичів, знайомих та її вибуття з них;

- влаштування дитини у сім᾿ю патронатного вихователя та її вибуття з неї;

2.11.6. контроль та забезпечення своєчасного внесення, поновлення, повноти та достовірності інформації, що вноситься до Банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім᾿ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, який ведеться в Єдиній інформаційно-аналітичній системі «Діти» (далі ЄІАС «Діти»);

2.11.7. вжиття заходів щодо надання дитині статусу сироти чи позбавленої батьківського піклування, або його зміни, зокрема:

- видача наказу про взяття на первинний облік дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

- забезпечення, за необхідності, та супроводження звернення виконавчого органу, як органу опіки та піклування, до суду щодо: позбавлення батьків батьківських прав; відібрання дитини у батьків без позбавлення батьківських прав;

- підготовка проекту рішення виконавчого органу сільської  ради, як органу опіки та піклування, про надання дитині статусу сироти чи позбавленої батьківського піклування;

- формування особових справ дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

- підготовка індивідуального плану соціального захисту дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, винесення його на розгляд комісії з питань захисту прав дитини, контроль за його виконанням іншими суб᾽єктами соціальної роботи із сім᾿ями, дітьми та молоддю;

2.11.8. вжиття заходів щодо влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: під опіку, піклування, зокрема:

- проведення інформаційної кампанії з питань влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до сімейних форм виховання дітей;

- прийом необхідних документів кандидатів в опікуни, піклувальники, проведення співбесід із ними;

- перевірка інформації про сім᾿ю кандидатів, достовірність відомостей у поданих документах;

- відвідування кандидатів з метою ознайомлення з умовами проживання, визначення характеру сімейних стосунків;

- взаємодія з адміністраціями медичних закладів, закладів освіти, іншими закладами або установами, в яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, з метою влаштування дітей до сімейних форм виховання;

- сприяння у підготовці висновку про стан виховання, утримання і розвитку дитини;

- підготовка проекту рішення органу опіки та піклування про влаштування дитини під опіку чи піклування;

- участь у процесі вибуття дитини із медичного закладу, закладів освіти, іншого закладу або установи, в яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, до сім᾽ї;

- ведення особових справ опікунів, піклувальників;

2.11.9. здійснення контролю за умовами виховання, утримання і розвитку дитини, над якою встановлено опіку, піклування, яка влаштована у прийомну сім᾿ю, дитячий будинок сімейного типу, зокрема підготовка звіту про стан виховання, утримання і розвитку дітей у прийомній сім᾽ї, дитячому  будинку сімейного типу;

2.11.10. влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, до медичного закладу, закладів освіти, іншого закладу або установи, в яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, зокрема:

- підготовка клопотання про видачу направлення;

- підготовка проекту рішення виконавчого органу сільської ради, як органу опіки та піклування;

2.11.11.  здійснення у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей незалежно від форми власності: контролю за умовами утримання і виховання дітей; перевірки стану роботи із соціально-правового захисту дітей; перевірки стану виховної роботи з дітьми у навчальних закладах за місцем проживання;

2.11.12. організація і проведення разом з іншими структурними підрозділами виконавчого органу сільської ради, уповноваженими підрозділами органів Національної поліції заходів щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність та безпритульність, організація профілактичних заходів (рейдів);

2.11.13. забезпечення ведення обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, зокрема:

- прийом та перевірка відомостей про дітей, які можуть перебувати у складних життєвих обставинах, у тому числі про дітей, які постраждали від насильства та жорстокого поводження;

- видача наказу про взяття дитини на облік;

- формування особових справ дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- підготовка індивідуального плану соціального захисту дитини, яка перебуває у складних життєвих обставинах, винесення його на розгляд комісії з питань захисту прав дитини, контроль за його виконанням іншими суб᾽єктами соціальної роботи із сім᾿ями, дітьми та молоддю;

- відвідування дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, за місцем їх проживання, навчання і роботи;

2.11.14. забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей, зокрема розгляд питань щодо вчинення правочинів з майном дітей, збереження наявного майна, а також сприяння в отриманні житла дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, які його не мають, зокрема:

- здійснення опису майна, яке належить дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, та вжиття заходів до встановлення опіки над майном;

- ведення обліку нерухомого майна дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

- клопотання про взяття дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, на квартирний та соціальний квартирний обліки;

- вжиття заходів щодо передачі житла, яке належить дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, на праві власності в оренду;

- вжиття заходів щодо збереження житла, яке належить дитині-сироті та дитині, позбавленій батьківського піклування, на праві власності або користування;

- надання (або відмова) дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, права власності на яке або право користування яким має дитина;

- представлення інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на час здійснення їх права на спадкування;

- здійснення підготовки і забезпечення контролю за виконанням рішень виконавчого органу територіальної громади щодо захисту житлових та майнових прав дітей;

- звернення до суду з метою захисту майнових та житлових прав дитини;

2.11.15. вжиття заходів щодо повернення до України позбавлених батьківського піклування дітей, які є громадянами України: взаємодія із закордонними дипломатичними установами України, організація зустрічі дитини на території України, її тимчасового влаштування;

2.11.16. забезпечення повернення дітей-іноземців до місць їх постійного проживання;

2.11.17. підготовка рішень виконавчого органу сільської ради, як органу опіки та піклування, та його висновків при розгляді судом спорів щодо: визначення імені, прізвища, по батькові дитини; участі одного з батьків у вихованні дитини; визначення місця проживання дитини;

2.11.18. участь у допиті малолітніх та неповнолітніх свідків; судовому розгляді за участі неповнолітнього обвинуваченого;

2.11.19. здійснення контролю за цільовим використанням аліментів;

2.11.20. перевірка, у разі необхідності, умов роботи працівників молодше 18 років на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності;

2.11.21. забезпечення соціального захисту дітей, розлучених із сім᾽єю, дітей-біженців, дітей, які потребують додаткового захисту (виявлення, тимчасове влаштування дітей, у разі наявності підстав – облік).

2.12. При здійсненні повноважень Служба зобов’язана:

- забезпечити дотримання конституційних прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції та законодавстві України, Статуті Загвіздянської сільської ради;

- забезпечити виконання вимог діючого законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи;

- не допускати в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.

2.13. Служба  під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами Загвіздянської сільської ради та органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, об’єднаннями громадян і громадянами.

3. Функції Служби:

3.1.  організовує розроблення і здійснення на відповідній території заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей,  їх фізичного,  інтелектуального  і  духовного  розвитку,  запобігання дитячій бездоглядності та  безпритульності,  запобігання  вчиненню дітьми правопорушень;

3.2. надає підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності,  громадським організаціям, громадянам у межах своїх повноважень практичну, методичну та консультаційну допомогу у вирішенні  питань щодо соціального захисту дітей та запобігання вчиненню ними правопорушень;

3.3. оформляє документи на влаштування  дітей-сиріт  та  дітей, позбавлених батьківського піклування,  під опіку,  піклування, до прийомних  сімей  та  дитячих  будинків  сімейного  типу,   сприяє усиновленню;

 3.4. подає пропозиції до проектів міських програм,  планів і прогнозів у  частині  соціального  захисту,  забезпечення  прав, свобод і законних інтересів дітей;

3.5. забезпечує у межах своїх повноважень здійснення контролю за додержанням законодавства  щодо  соціального  захисту  дітей  і запобігання вчиненню ними правопорушень;

3.6. здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей у 
спеціальних виховних установах ДПтС, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім'ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім'ях;

3.7. разом  з  відповідними  структурними підрозділами виконавчого комітету сільської ради організовує  і проводить   соціологічні   дослідження,   готує   статистичні   та інформаційні  матеріали  про  причини  і  умови  вчинення   дітьми правопорушень,  вивчає  і  поширює  міжнародний  досвід  з  питань  соціального захисту дітей, їх прав та інтересів;

3.8. організовує   і  проводить  разом  з  іншими  структурними підрозділами виконавчого комітету сільської ради, ювенальною превенцією заходи щодо соціального захисту дітей,  виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність та безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

3.9. розробляє і подає на розгляд Загвіздянської сільської ради  пропозиції  стосовно бюджетних  асигнувань  на  виконання  програм і здійснення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей,  спрямованої на подолання  дитячої  бездоглядності  та безпритульності;

3.10. веде облік дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах,  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків  сімейного  типу  та  соціально-реабілітаційних   центрів (дитячих містечок);

3.11. надає потенційним усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, батькам-вихователям, прийомним батькам інформацію про дітей, які перебувають на обліку в службі, і видає направлення на  відвідування  закладів  з  метою  налагодження  психологічного контакту з дитиною;

3.12. готує  акти  обстеження  умов проживання дітей та опис їх майна, а також акт обстеження житлово-побутових умов потенційних опікунів, піклувальників;

3.13. проводить  перевірку  умов проживання і виховання дітей у сім᾽ях опікунів,  піклувальників за окремо складеним графіком, але не  рідше ніж раз на рік,  крім першої перевірки, яка проводиться через три місяці після встановлення опіки та піклування;

3.14. готує звіт про стан виховання, утримання і розвитку дітей в прийомних сім᾿ях та дитячих будинках сімейного типу;

3.15. бере  участь  у  процесі  вибуття  дітей  із закладів для дітей-сиріт та дітей,  позбавлених  батьківського  піклування,  та закладів  соціального  захисту  для  дітей  у сім᾽ї усиновлювачів, опікунів,  піклувальників,  до дитячих  будинків  сімейного  типу, прийомних сімей;

3.16. готує та подає в установленому порядку статистичну звітність;

3.17. розглядає в установленому порядку звернення громадян;

3.18. розглядає звернення власника підприємства,  установи  або організації  усіх  форм  власності  та надає письмовий дозвіл щодо звільнення працівника молодше 18 років;

3.19. проводить інформаційно-роз᾿яснювальну роботу з питань, що належать до її компетенції, через засоби масової інформації;

3.20. здійснює підготовку документів стосовно захисту прав, свобод та законних інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, соціального захисту дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, зокрема:

- складання та видача Акта обстеження умов проживання дитини;

- надання Дублікату обліково-статистичної картки дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

- реєстрація народження дитини, покинутої в пологовому будинку, або яку відмовилися забрати батьки чи інші родичі, підкинутої чи знайденої дитини;

- прийняття рішення про надання (втрату) статусу дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування;

- прийняття рішення про взяття на первинний облік (зняття з первинного обліку) дітей, що залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та розлучених із сім᾿єю дітей, які не є громадянами України;

- тимчасове влаштування дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

- надання висновку  про можливість утворення прийомної сім᾿ї;

- надання висновку про наявність умов для створення дитячого будинку сімейного типу;

- надання висновку про доцільність (недоцільність) встановлення опіки, піклування та відповідність її/його інтересам дитини;

- надання висновку про доцільність (недоцільність) повернення дитини до батьків, осіб, які їх замінюють, або до закладу, який вона самовільно залишила;

- підготовка висновку про можливість (неможливість) передачі дитини матері, батькові, які повернулись з місць позбавлення волі;

- підготовка висновку про стан утримання, навчання та виховання дитини, над якою встановлено опіку, піклування, яка влаштована у прийомну сім᾿ю, дитячий будинок сімейного типу;

- підготовка висновку для рішення про надання дозволу батькам на спілкування з дитиною, які залишили її в пологовому будинку або іншому закладі охорони здоров᾿я;

- підготовка проекту рішення про звільнення опікуна, піклувальника від здійснення повноважень або проекту висновку (на вимогу суду) про доцільність звільнення опікуна, піклувальника від здійснення повноважень;

- підготовка проекту висновку для подання до суду (у разі встановлення опіки, піклування судом) або проекту рішення про припинення опіки, піклування;

- прийняття рішення про встановлення (припинення) опіки над майном дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування;

- надання дозволу (відмови) на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина;

- підготовка висновку для прийняття рішення органу опіки та піклування про розв᾿язання спору між батьками щодо визначення або зміни імені, прізвища та по батькові дитини;

- підготовка висновку для прийняття рішення органу опіки та піклування про розв᾿язання спору  між батьками щодо визначення місця проживання дитини;

- підготовка висновку для прийняття рішення органу опіки та піклування про розв᾿язання спору між батьками щодо участі у вихованні дитини та порядку побачення з дитиною того з батьків, який проживає окремо від неї;

- надання висновку про доцільність (недоцільність) позбавлення (поновлення) батьківських прав;

- підготовка висновку про підтвердження місця проживання дитини для її тимчасового виїзду за межі України;

- видача дозволу на відрахування дитини із навчального закладу;

- підготовка та надання висновку про можливість заявників бути усиновлювачами;

- ознайомлення кандидатів в усиновлювачі з інформацією про дітей, які можуть бути усиновлені та видача їм направлень для знайомства з дитиною;

- забезпечення кандидатам в усиновлювачі знайомства та встановлення контакту з дитиною, складання Акту про знайомство кандидатів в усиновлювачі з дитиною;

- підготовка проекту висновку про доцільність (недоцільність) усиновлення та відповідність його інтересам дитини;

- надання згоди на звільнення працівників молодше 18 років за ініціативою власника або уповноваженого ним органу;

- утворення прийомної сім᾽ї та влаштування до неї дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

- створення дитячого будинку сімейного типу та влаштування до нього дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

- взяття на облік (зняття з обліку) сімей потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних/патронатних батьків, батьків-вихователів;

- підготовка документів для звернення органу опіки та піклування до суду про позбавлення батьків чи одного з них батьківських прав або відібрання дитини у матері, батька без позбавлення їх батьківських прав;

3.21. бере участь у судових засіданнях з питань захисту прав та законних інтересів дітей;

3.22. здійснює підготовку та організовує засідання Комісії з захисту прав дитини з метою координації зусиль відділів і управлінь виконавчого комітету сільської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, громадських організацій у вирішенні питань соціального захисту дітей, організації роботи щодо запобігання бездоглядності та вчинення ними правопорушень;

3.23. здійснює інші функції, які випливають з покладених на неї завдань, відповідно до законодавства.

4. Служба має право:

4.1. приймати з питань, що належать до її компетенції, рішення, які є обов'язкові для виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, посадовими особами, громадянами;

4.2. отримувати повідомлення від місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання прийнятих нею рішень;

4.3. отримувати в установленому порядку від органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до її компетенції, а від місцевих органів державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання покладених на неї завдань;

4.4. звертатися до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у разі порушення прав та інтересів дітей;

4.5. проводити роботу серед дітей з метою запобігання вчиненню правопорушень;

4.6. порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про направлення до спеціальних установ, навчальних закладів усіх форм власності дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, неодноразово самовільно залишали сім'ю та навчальні заклади;

4.7. влаштовувати дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї, передавати під опіку, піклування, на усиновлення;

4.8. вести справи з опіки, піклування над дітьми та усиновлення дітей;

4.9. перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей усіх форм власності, стан виховної роботи з дітьми у навчальних закладах, за місцем проживання, а також у разі необхідності - умови роботи працівників молодше 18 років на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності;

4.10. представляти у разі необхідності інтереси дітей в судах, у їх відносинах з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності;

4.11.  запрошувати для бесіди батьків або опікунів, піклувальників, посадових осіб з метою з'ясування причин та умов, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживати заходів до усунення таких причин;

4.12. укладати в установленому порядку угоди про співробітництво з науковими установами, жіночими, молодіжними, дитячими та іншими об'єднаннями громадян і благодійними організаціями;

4.13.  скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції;

4.14.  проводити особистий прийом дітей, а також їх батьків, опікунів чи піклувальників, розглядати їх скарги та заяви з питань, що належать до її компетенції;

4.15. визначати потребу в утворенні спеціальних установ і закладів соціального захисту для дітей;

4.16. розробляти і реалізовувати власні та підтримувати громадські програми соціального спрямування з метою забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;

4.17. відвідувати дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебувають на обліку в службі, за місцем їх проживання, навчання і роботи; вживати заходів для соціального захисту дітей;

4.18. подавати пропозиції до проектів відповідних місцевих бюджетів з питань, що належать до їх компетенції;

4.19. укладати в установленому порядку договори з підприємствами, установами та організаціями (в тому числі іноземними) щодо проведення робіт, спрямованих на виконання покладених на нього завдань;

4.20. залучати фахівців інших закладів, установ та організацій різних форм власності для здійснення соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах; в установленому порядку одержувати від підприємств, установ та організацій інформацію з питань, що належать до його компетенції;

4.21. вживати заходів для забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів сімей, дітей та молоді;

4.22. в установленому порядку отримувати гуманітарну та благодійну допомогу, в тому числі із-за кордону, яка використовується для надання допомоги громадянам та поліпшення матеріально-технічної бази Служби.

5. Структура Служби:

5.1. Службу очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади сільським головою, на конкурсній основі, за погодження сесією сільської ради чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України.

5.2. Начальник Служби:        

- здійснює керівництво діяльністю Служби, несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань, а також за роботу підпорядкованих Службі закладів;

- планує роботу Служби і вносить пропозиції щодо формування планів роботи міської ради;

- призначає на посаду і звільняє з посади працівників Служби;

- видає у межах своїх повноважень накази, організовує і контролює їх виконання;

- вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Служби;

  - звітує перед сільським головою про виконання покладених на Службу завдань та затверджених планів роботи;

- подає на затвердження сільському голові кошторис та штатний розпис Служби в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;

- проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Служби;

- організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників Служби;

- забезпечує дотримання працівниками Служби правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни;

- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису Служби.

5.3. Працівники Служби у своїй діяльності керуються посадовими інструкціями, які затверджує начальник Служби.

5.4.  На час відсутності начальника Служби його обов’язки виконує один з працівників Служби, визначений розпорядженням сільського голови.

5.5. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо поліпшення діяльності та вирішення інших питань у Службі можуть утворюватися наукові та координаційні ради і комісії. Склад цих рад і комісій та положення про них затверджує начальник Служби.

6. Фінансування діяльності Служби

6.1. Служба фінансується за рахунок коштів сільського бюджету, які виділені на його утримання.

Джерелами фінансування Служби є:

- кошти сільського бюджету;

- інші кошти, передані Службі згідно з чинним законодавством.

6.2. Сільська рада створює  умови для  нормальної роботи   і   підвищення   кваліфікації   працівників   Служби,   забезпечує   їх приміщеннями,   телефонним   зв'язком,   засобами   оргтехніки,   відповідно обладнаними засобами збереження документів, а також законодавчими    та іншими нормативно-правовими актами і довідковими матеріалами з напрямків діяльності Служби.

6.3. Майно, яке знаходиться на балансі Служби є комунальною власністю Загвіздянської сільської ради та перебуває в оперативному управлінні Служби.

6.4. Перевірка роботи та контроль за організацією діяльності, пов’язаної з наданням соціальних послуг, структурних підрозділів Служби, ревізія фінансово-господарської діяльності Служби проводяться відповідно до законодавства України.

7. Заключні положення

7.1. Ліквідація і реорганізація Служби здійснюється за рішенням сесії Загвіздянської сільської ради у встановленому законом порядку.

7.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться сесією сільської ради.

 

Секретар сільської ради                                                                   Н.М. Рочняк

ЗАТВЕРДЖЕННО

         рішенням 12 сесії восьмого

                                                                                           демократичного скликання

                                                                                       №383 від 16.09.2021року

 

 

Склад комісії з питань захисту прав дитини

 

 

1. Ружанський Володимир Васильович – голова комісії, голова Загвіздянської сільської ради;

2. Стасюк Микола Юрійович – заступник голови комісії, заступник голови Загвіздянської сільської ради;

3. Пилипчук Остап Степанович – секретар комісії, т.в.о. начальника служби у справах дітей;

4. Гладішко Марія Романівна – начальник відділу освіти, культури, молоді спорту та соціальної роботи;

5. Харандюк Оксана Євгенівна – радник консультант;

6. Тинів Ігор Боданович – капітан поліції ( поліцейський офіцер громади );

7. Городецька Надія Іванівна – в.о. головного лікаря;

8. Буробіна Світлана Іванівна – психолог;

9. Рочняк Надія Миколаївна – секретар сільської ради;

 

 

 

 

 

 

Секретар

Загвіздянської сільської ради                                                  Н.М. Рочняк

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора