A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Загвіздянська ОТГ
5885 мешканців, Івано-Франківська область

Центри обслуговування платників продовжують працювати згідно встановленого тимчасового режиму роботи

Дата: 18.05.2020 14:34
Кількість переглядів: 152

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Центри обслуговування платників продовжують працювати згідно встановленого тимчасового режиму роботи

18.05.2020

Послаблення деяких карантинних обмежень з 11 травня поки що не вплинуло на зміну роботи Центрів обслуговування платників, що діють при Державних податкових інспекціях Головного управління ДПС в Івано-Франківській області. Як і раніше вони працюють згідно встановленого тимчасового режиму роботи.

В зв’язку з цим в Головному управлінні ДПС в області наполегливо рекомендують платникам і надалі утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

Нагадаємо, що прийом відвідувачів у ЦОП відбувається за попереднім записом виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності, зокрема для видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків чи внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. При цьому візит до ЦОП здійснюється в обмеженій кількості, за наявності захисної маски та рукавичок.

Перелік телефонів, за якими платники можуть телефонувати в ЦОП, розміщено на офіційному порталі Територіальних органів ДПС у Івано-Франківській області у банері “Центри обслуговування”.

Прийом вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, відбувається через:

- скриньки для кореспонденції, які розміщені біля входу у ЦОП;

- режим листування в Електронному кабінеті;

- поштою за адресою: 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20, або за адресами ЦОП, зазначеними на офіційному порталі територіальних органів ДПС в Івано-Франківській області;

- електронну пошту if.official@tax.gov.ua з дотриманням норм чинного законодавства.

Кваліфіковані електронні підписи можна безкоштовно отримати в пунктах кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, розташованих в Центрах обслуговування платників Івано-Франківської ДПІ ГУ ДПС за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20 та Калуської ДПІ за адресою: м. Калуш, вул. В.Стуса, буд. 2, каб. 107.

Прийом відвідувачів у відокремлених пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС також здійснюється за попереднім записом у телефонному режимі з обмеженою кількістю відвідувачів:

м. Івано-Франківськ - (0342)77-19-05, cskra_09@ukr.net

м. Калуш - (03472) 6-28-71, cskra_0901@ukr.net

Звертаємо увагу, що отримати електронні довірчі послуги можна онлайн, тобто без відвідування відокремлених пунктів реєстрації користувачів, заповнення реєстраційних карток, підготовки інших паперових документів, що допомагає економити власний час та кошти. Також за посиланням: https://acskidd.gov.ua/manage-certificates можна повторно (дистанційно) сформувати сертифікати за електронним запитом, який значно спрощує процедуру отримання електронних довірчих послуг.

Інформаційно-довідкові послуги платники податків можуть отримати зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0800501007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку) (крім суботи, неділі та святкових днів). У неробочий час є можливість залишити запитання за допомогою сервісу «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо».

Дотримуймося правил і будемо здорові!

Єдиний внесок не нараховується на суму орендної плати, виплаченої фізособі згідно з договором оренди нерухомого (рухомого) майна

18.05.2020

 

У ДПС  нагадують, що базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) для підприємств, установ та організацій, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою – підприємцем (далі – ФОП), якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань), є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України «Про оплату праці», та сума винагороди фізособі за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.

Норми встановлені п. 1 частини 1 ст. 7 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями.

Згідно з частиною 1 ст. 759 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV із змінами та доповненнями за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає іншій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності. Поточний ремонт речі, переданої у найм, провадиться наймачем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором або законом.

Таким чином, відносини, які виникають при укладенні договору найму (оренди), не мають ознак правовідносин, що регулюють виконання робіт або надання послуг.

Враховуючи зазначене вище, єдиний внесок не нараховується на суму орендної плати, виплаченої на користь фізособі згідно з договором найму (оренди) нерухомого (рухомого) майна.

???????Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи

18.05.2020

 

Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, формується з урахуванням наявності/відсутності податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або іншої заборгованості за основним та неосновними місцями обліку платника (за формою згідно з додатком 1 до Порядку №733).

Наказом МФУ від 03.09.2018 №733 затверджено «Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи».

Для отримання Довідки необхідно подати заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи за формою згідно з додатком 2 до Порядку №733.

Заява подається платником (на його вибір):

- у паперовій формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу;

- в електронній формі – на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС.

Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.

Довідка надається платнику безоплатно.

Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п'яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) електронного кабінету здійснюється після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису.

 

Допомога по частковому безробіттю, перерахована роботодавцям Фондом загальнообов’язкового державного соціального страхування, не є базою нарахування єдиного внеску

18.05.2020

Виплата працівникам допомоги по частковому безробіттю на період карантину здійснюється роботодавцем з першого дня скорочення тривалості їх робочого часу у межах строку зупинення (скорочення) діяльності, але не більше 30 календарних днів після завершення карантину, за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Поняття часткове безробіття означає вимушене тимчасове скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції з причин економічного, технологічного і структурного характеру без припинення трудових відносин (абз.24 п. 1 ст. 1 розд. І Закону України «Про зайнятість населення» №5067-VI від 05.07.2012).

Коло платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) та база нарахування ЄВ визначені Законом України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Так, базою нарахування ЄВ є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати.

Розмежування видів виплат, що відносяться до основної, додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, при нарахуванні ЄВ здійснюється згідно з Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 №5

Відповідно до п.3.2 розд.ІІІ Інструкції №5, допомога по частковому безробіттю відноситься до інших виплат, що не належать до фонду оплати праці. Враховуючи зазначене, сума допомоги по частковому безробіттю, яка перераховується роботодавцям - підприємствам Фондом загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття для виплати застрахованим особам, не включається до бази нарахування ЄВ.

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

???????Правом на податкову знижку можна скористуватись до кінця податкового року

18.05.2020

 

Фахівці податкової служби нагадують платникам податків, які протягом 2019 року здійснили витрати, які надають право на податкову знижку (перелік таких витрат наведено у п.166.3 ст.166 ПКУ), що підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються ними у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами: квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу(виконання, надання).

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Сума, що має бути повернена платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора