Про доступні канали зв'язку з ТОВ "Прикарпатенерготрейд"
Компанія ТОВ «Прикарпатенерготрейд» пропонує клієнтам дистанційне обслуговування. З питань електропостачання і стану особового рахунку звертайтесь:
- персональний кабінет: https://my.pret.com.ua/
- телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів: на сайті www.pret.com.ua у розділі «Контакти» - «Центри обслуговування» (обирайте свій центр у списку)
- кол-центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні);
- інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua (понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні)
- Viber: Івано-Франківський ЦОК (050) 010 77 13, Коломийський ЦОК (050) 431 17 62, Калуський ЦОК (067) 344 61 31.
Найзручніший спосіб контролювати свій особовий рахунок – зареєструватись у персональному кабінеті споживача my.pret.com.ua. Тут можна подати показник лічильника, стежити за історією споживання і розрахунків, отримати рахунок, заплатити за електрику, не покидаючи домівок.
«Прикарпатенерготрейд» пропонує населенню зручні та безпечні способи оплати за електроенергію:
- персональний кабінет my.pret.com.ua
- онлайн оплата на сайті www.pret.com.ua у розділі «Для дому» - «Способи оплати»
- інтернет-банкінг «Приват 24» та Monobank
- без комісії на сайті www.easypay.ua
- універсальний цифровий гаманець Portmone.com
- за номером служби підтримки «ПриватБанку» 3700
- платіжні термінали «Приватбанку», «Ощадбанку», EasyPay (без комісії), «Система», 24nonstop», iBox, «Фінансова компанія МБК».
Отримувати актуальні новини про електропостачання наші клієнти можуть, підписавшись на сторінку «Прикарпатенерготрейду» в мережі Facebook https://www.facebook.com/pret.com.ua/. Крім того, усю необхідну інформацію можна знайти на сайті компанії www.pret.com.ua.
Вирішуйте свої питання на відстані – користуйтесь зручними каналами зв’язку.
Адміністрація ТОВ «Прикарпатенерготрейд»